Počet záznamov: 1
Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix
SYS 0281760 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074404.2 017 70
$a 10.46286/msi.2021.16.3.3 $2 DOI 035 $a 459155 $2 CREPC2 100 $a 20220207a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix $d Kreatívne odvetvia na Slovensku a ich cenové stratégie ako súčasť ich marketingového mixu $f Mária Kmety Barteková 301 $a VEGA 1/0340/19 330 $a Pochopenie možností aplikácie vybraných cenových stratégií v podmienkach kreatívneho priemyslu na Slovensku. Ekonomický potenciál kreatívneho produktu je spôsob vrátenia investície do jeho tvorby, ako aj spôsob tvorby zisku. Ekonomický potenciál je v tomto prípade súbor ekonomickej užitočnosti – jedinečnosti, intelektu, vedomostí, talentu a zručností, ktoré pridáva každý účastník procesu tvorby produktu. Tieto vlastnosti robia produkty kreatívneho priemyslu zásadne odlišnými od produktov tradičnej výroby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0281756 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 16, č. 3 (2021), s. 21-30 online $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0063732 $a stratégia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 700 -1
$3 eu_un_auth*0076649 $a Kmety Barteková $b Mária $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220207 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1