Počet záznamov: 1
The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising
Názov The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising Preklad názvu Postoje slovenských digitálnych natívnych študentov k online videoreklame Autorské údaje Andrej Miklošík, Peter Štarchoň, Martina Jantová, Martin Kuchta Autor Miklošík Andrej Spoluautori Štarchoň Peter Jantová Martina Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 1 (2022), pp. 92-106 online. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Poznámky VEGA 1/0737/20. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * marketing elektronický * študenti * vysokoškoláci Anotácia Štúdia analýzuje postoje slovenských študentov k online videoreklame. Prostredníctvom kvantitatívneho výskumu na vzorke 137 slovenských vysokoškolákov zisťuje ich znalosti a preferencie týkajúce sa rôznych formátov videoreklamy, používania blokovačov reklám a postojov k plateným službám umožňujúcim konzumáciu videoobsahu bez reklám. Výsledky ukázali, že používatelia uprednostňujú preskočiteľné reklamy, radšej však budú vystavení jednej dlhšej nepreskočiteľnej videoreklame ako trom kratším reklamám s možnosťou preskočenia. Kategória EPC ADN Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 765.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1