Počet záznamov: 1  

Influencer marketing v rámci konceptu udržateľného marketingu

  1. Názov Influencer marketing v rámci konceptu udržateľného marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeKristína Tkáčiková, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Tkáčiková Kristína
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920790

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce965.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.