Počet záznamov: 1  

Analytické nástroje umelej inteligencie v prostredí neuromarketingu

  1. SYS0284290
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20221212131734.7
    035
      
    $a 698a1f92-5d3b-40b9-b7c1-bf1172cb0a10
    100
      
    $a 20220529d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analytické nástroje umelej inteligencie v prostredí neuromarketingu $e diplomová práca $f Filip Pavúk $g školiteľ: Peter Červenka
    210
      
    $a Bratislava $d 2022
    215
      
    $a 76 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0078869 $a Pavúk $b Filip $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $f 1976- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0012534 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra informatiky obchodných firiem $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.