Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu online reklamnej kampane na značku a jej atribútov

  1. Názov Analýza vplyvu online reklamnej kampane na značku a jej atribútov : bakalárska práca
    Autorské údajeDávid Chrenko, školiteľ: Romana Šipoldová
    Autor Chrenko Dávid
    Ďalší autori Šipoldová Romana (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra štatistiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra921512

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.