Počet záznamov: 1
Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic
SYS 0287263 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220818102553.0 017 70
$a 10.15240/tul/001/2022-2-009 $2 DOI 100 $a 20220816a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Essential Factors for Building Customer Relationships on Facebook: Evidence from the Czech Republic $f Ottó Bartók, Jana Matošková 330 $a Identifikácia faktorov súvisiacich s Facebook profilom podniku, ktorý ovplyvňuje spokojnosť a lojalitu zákazníkov v elektronickom obchode. Využitie netradičných faktor ako sebaúčinnosť či bezpečnosť dát. Výsledky dotazníkového prieskumu sú modelované prostredníctvom štrukturálnych rovníc. Dôveryhodné informácie ako nevyhnutná podmienka pri profilovaní spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287255 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 25, č. 2 (2022), s. 134–151 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2022 541 1-
$a Základné faktory pre budovanie vzťahov so zákazníkmi na Facebooku: dôkazy z Českej republiky 610 1-
$9 eu_un_auth*0070558 $a vzťahy so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0027101 $a lojálnosť zamestnancov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0086216 $a Bartók $b Ottó $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0015303 $a Matošková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220816 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1