Počet záznamov: 1  

Vplyv „koronakrízy“ na deformáciu medzinárodných marketingových stratégií firiem

  1. Názov Vplyv „koronakrízy“ na deformáciu medzinárodných marketingových stratégií firiem : diplomová práca
    Autorské údajeStanislava Pukáčová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Pukáčová Stanislava
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 126 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920975

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.