Počet záznamov: 1
Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
SYS 0287843 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240306142026.4 010 $a 978-80-225-4959-2 100 $a 20220404d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa $e inauguračná prednáška $e odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment) $f Štefan Žák 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 215 $a 100 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $f 1971- $4 070 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220404 $g AACR2
Počet záznamov: 1