Počet záznamov: 1  

Vplyv faktorov vplývajúcich na nákupné správanie zákazníkov na zľavových portáloch

  1. Názov Vplyv faktorov vplývajúcich na nákupné správanie zákazníkov na zľavových portáloch
    Autorské údajeJuliána Bednárová, Kamila Sotáková
    Autor Bednárová Juliána EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Spoluautori Sotáková Kamila EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.-10.06.2022, (Košice, Slovensko). S. 22-32 online. - Košice : KKM PHF, 2022 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XIX. (2022) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4976-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * zákazníci * digitalizácia * ekonomika nová
    AnotáciaZľavové portály ako prostriedky, ktoré vznikli v dôsledku digitalizácie a novej ekonomiky. Identifikácia vybraných faktory pomocou korelačnej analýzy vplývajúce na nákupné správanie a rozhodnutie zákazníka uprednostniť nákup produktu prostredníctvom zľavového portálu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00378-018, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.