Počet záznamov: 1
Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels
Názov Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and Its Influence on the Perception of Private Labels Preklad názvu Etnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a jeho vplyv na vnímanie privátnych značiek Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 16. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * značky privátne * Slovensko * analýza trhu Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00519-005, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1