Počet záznamov: 1  

Analýza postojov k princípom spoločenskej zodpovednosti a ich uplatňovanie v praxi

  1. SYS0291262
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075228.3
    100
      
    $a 20230227a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza postojov k princípom spoločenskej zodpovednosti a ich uplatňovanie v praxi $f Pavol Križo
    330
      
    $a Princípy spoločenskej zodpovednosti, vymedzené normou ISO26000, a to z dvoch hľadísk – postoje voči týmto princípom a ich samotné uplatňovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289987 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 17, č. 3 (2022), s. 20-31 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004961 $a princípy mravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003712 $a normy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0064024 $a Križo $b Pavol $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230227 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.