Počet záznamov: 1
Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv
SYS 0292701 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075238.1 100 $a 20230602a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv $d Proces rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta: prípadová štúdia mesta Charkov $f Nataliia Parkhomenko 330 $a Zámerom príspevku je určiť postupnosť etáp rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta. Za týmto účelom bola analyzovaná teória svetovej praxe vytvárania známych značiek miest a na tomto základe sa navrhli modely značiek miest. Schválenie postupu na vypracovanie stratégie medzinárodnej značky sa uskutočnilo na príklade mesta Charkov, jedného z najväčších miest na Ukrajine. Spojenie experimentu a rozhovoru umožnilo zhodnotiť značku mesta Charkov. Na základe SWOT analýzy boli odhalené silné a slabé stránky rozvoja značky mesta, ako aj vyhliadky na umiestnenie značky. Uvádzajú sa praktické odporúčania na zlepšenie stratégie rozvoja medzinárodnej značky mesta na základe využitia spektra offline a online nástrojov na jej budovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292651 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 1 (2023), s. 2-15 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006722 $a Ukrajina 700 -1
$3 eu_un_auth*0069575 $a Parkhomenko $b Nataliia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230602 $g AACR2
Počet záznamov: 1