Počet záznamov: 1
Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu
SYS 0292719 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074503.6 035 $a 1075288 $2 CREPC2 100 $a 20230605a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie sociálnych médií v personálnom marketingu $d Use of Social Media in Personnel Marketing $f Katarína Ožvoldová 301 $a KEGA 029EU-4/2022 330 $a Využitie sociálnych médií na personálny marketing býva čím ďalej tým bežnejšou praxou firiem smerom von k externému publiku. V internom prostredí je často ich využívanie ešte nedocenené, prípadne sa využívajú skôr spontánne, nekoordinovane nadšencami, ktorí v nich vidia potenciál, prípadne urýchlenie a uľahčenie bežnej firemnej komunikácie, ktorá môže nabrať neformálny charakter. Sociálne médiá však v dnešnej dobe prinášajú veľký potenciál v personálnom marketingu v oboch smeroch, či už von z firmy alebo vo vnútri firmy. Preto je dobré, aby vedenie spoločností pristúpilo k ich využívaniu strategicky, koor dinovane a zahrnulo ich do celkovej stratégie nielen v personálnom marketingu, ale v ko munikačnej stratégií firmy ako celku, aby ich využívanie odrážalo základné hodnoty, filozofiu, princípy a ciele spoločnosti a bolo prínosom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 75-85 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0005035 $a komunikácia interná 610 1-
$9 eu_un_auth*0005032 $a komunikácia externá 700 -1
$3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1984- $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230605 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1