Počet záznamov: 1
The Importance of Business Performance Measuring
SYS 0292724 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074503.6 035 $a 1056209 $2 CREPC2 100 $a 20230605a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Importance of Business Performance Measuring $f Dominika Popovičová 301 $a KEGA 030EU-4/2022 330 $a Je absolútne nevyhnutné, aby si firmy udržali svoju pozíciu na trhu vo svojom odvetví. Preto si každá firma musí uvedomiť potrebu merania výkonnosti firmy. Cieľom tohto príspevku je priblížiť význam merania výkonnosti podniku vo vzťahu k inovačnej výkonnosti podniku a základné ukazovatele na meranie tejto výkonnosti. Pomocou komparatívnych a analytických metód je možné usúdiť, že podnik musí prichádzať s novými nápadmi a inováciami v produktoch a jednotlivých procesoch, aby si udržal lojalitu zákazníkov. Na základe úspešných inovácií sa zvyšuje výkonnosť spoločnosti, pretože produkt, ktorý je výsledkom inovačných aktivít, robí spoločnosť konkurencieschopnejšou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 94-102 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Význam merania výkonnosti podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0086453 $a Popovičová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1997- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230605 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1