Počet záznamov: 1
The Latest Trends in the Development of CSR and Corporate Hospitality As a Means of Increasing the Competitiveness of Companies in the International Environment
SYS 0295379 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083949.8 017 70
$a 10.33543/q.2023.13 $2 DOI 035 $a 1065256 $2 CREPC2 100 $a 20230713d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Latest Trends in the Development of CSR and Corporate Hospitality As a Means of Increasing the Competitiveness of Companies in the International Environment $f Otília Zorkóciová 301 $a KEGA 003EU-4/2022 330 $a Medzinárodný marketing je založený na všeobecnej marketingovej filozofii a je to proces zameraný na optimalizáciu zdrojov a hľadanie príležitostí na svetovom trhu. Medzinárodný marketing zlepšuje možnosti uplatnenia týchto produktov na zahraničných trhoch, na ktorých má podnik konkurenčnú výhodu a vedie k uspokojovaniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. V rámci medzinárodného marketingu je zaujímavé venovať pozornosť Corporate Social Responsibility (CSR), ako aj politike Corporate Hospitality (CH), ktoré obe výrazne formujú celkovú firemnú identitu (CI) spoločnosti, najmä ich prvky firemnej kultúry a firemného imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295361 $1 010 $a 978-80-87952-38-2 $1 200 1 $a QUAERE 2023 $b elektronický zdroj $d QUAERE 2023: Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD Students and Assistants, June 26 – 29, 2023, Hradec Králové, The Czech Republic $e recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika $h roč. XIII. $v S. 113-121 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2023 $1 215 $a 1278 s. $1 710 12 $a QUAERE 2023 $b Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference $d 13. $e Hradec Králové, Česká republika $f 26.-29.06.2023 541 1-
$a Najnovšie trendy vo vývoji CSR a firemnej pohostinnosti ako prostriedku zvyšovania konkurencieschopnosť spoločností v medzinárodnom prostredí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002926 $a korporácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230713 $g AACR2 830 $a fm: projekt nie je uvedený na formulári EPCA T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1