Počet záznamov: 1
How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic
SYS 0296095 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230906145519.6 017 70
$a 10.54933/jmbrp-2022-14-2-5 $2 DOI 100 $a 20230906a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic $f Lenka Veselovská, Lucia Bartková 330 $a Skúmanie veľkých zmien v správaní spotrebiteľov, ku ktorým došlo počas pandémie. Zistenia o tom, ako spotrebitelia vnímali pandémiu. Frekvencia návštev obchodov sa drasticky znížila, no väčšina spotrebiteľov zostala verná známym značkám produktov. Starší spotrebitelia mali väčšiu pravdepodobnosť, že počas pandémie znížia množstvo zakúpených produktov. Slovenskí spotrebitelia zvýšili využívanie doručovacích služieb, avšak menej drasticky, ako sa očakávalo na základe výrazného nárastu typu práce z domu. Dôsledky: organizácie poskytujúce produkty môžu očakávať ďalšie zmeny v správaní spotrebiteľov, ktoré môžu stimulovať, keďže vplyv médií sa počas pandémie zvýšil. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0291327 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 14, no. 2 (2022), s. [1-10] $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2022 541 1-
$a Ako nás to, že sme doma, zmenilo: empirická štúdia o zmenách spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0067839 $a práca z domu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001802 $a donáška do domu 700 -1
$3 eu_un_auth*0052391 $a Veselovská $b Lenka $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038124 $a Bartková $b Lucia 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230906 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1