Počet záznamov: 1
Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z
Názov Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z Súbežný názov The Influence of Celebrities on the Purchasing Behavior of Generations Y and Z Autorské údaje Simona Burzová Autor Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 42-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Poznámky KEGA 030EU- 4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá generácie * spotrebitelia * osobnosť * marketing * priemysel umelecký * imidž * zákazníci Anotácia Cieľom tohto príspevku je zistiť, ako spotrebitelia generácií Y a Z vnímajú vplyv celebrít na ich nákupný proces a nákupné rozhodnutia, a poukázať na rozdiely medzi skúmanými generáciami. Aby sme sa oboznámili s problematikou, v úvodnej časti tohto príspevku definujeme základné pojmy ako celebrity či spotrebiteľské správanie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00686-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 164.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1