Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente
Názov Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente Súbežný názov Social Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 84-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8 Poznámky VEGA 1/0398/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * udržateľnosť * modely obchodné * stratégia obchodná * firmy * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť Anotácia Luxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00683-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 203.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1