Počet záznamov: 1
Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody
Názov Racionalizácia online výučby v kontexte digitálnej pohody Súbežný názov Online Teaching Rationalization in the Context of Digital Wellbeing Autorské údaje Jana Mesárošová, Jana Samáková Autor Mesárošová Jana Spoluautori Samáková Jana Zdrojový dokument Fórum manažéra. Roč. 19, č. 2 (2023), s. 20-27. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pedagogika * didaktika * vyučovanie * vzdelávanie elektronické * digitalizácia * zručnosti digitálne * pandémia Anotácia Digitálna pohoda pri online výučbe na vysokých školách a univerzitách z dôvodu pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom je stále aktuálnou témou. Študenti mohli vďaka vlastnej skúsenosti z online výučby trvajúcej takmer dva roky zistiť, čo bolo pre nich v tomto spôsobe výučby prínosom a čo na druhej strane považovali za náročné a chceli by to v budúcnosti zmeniť. Cieľom článku je identifikovať hlavné nedostatky online výučby na vybranej univerzite a predložiť racionalizačné návrhy v troch oblastiach: priebeh a obsah výučby (dĺžka a štruktúra výučby), nástroje na výučbu (online platformy, programy a aplikácie) a vyučujúci (digitálne a sociálne zručnosti). Študenti svoje návrhy spracovali na základe myšlienkovej mapy. Ide o dynamický a flexibilný nástroj tvorivého myslenia, ktorý pomáha jednotlivcom alebo skupinám štruktúrovať a kategorizovať informácie, čím podporuje tvorbu nových, inovačných nápadov a riešení. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1