Počet záznamov: 1
Free from stále má kam rásť
Názov Free from stále má kam rásť Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 75 (1-2) (2024), s. 34-36. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá štýl životný * potraviny * starostlivosť o zdravie * dopyt spotrebiteľský * požiadavky na výrobky Anotácia Spotrebitelia sa v oblasti free from výrobkov delia na dve kategórie. Jedna časť si bezlaktózové či bezlepkové produkty nakupuje, lebo musí, tá druhá preto, lebo chce. Hoci je ťažké jasne definovať hranicu medzi tými, ktorí nemajú na výber, a tými, ktorí len radi experimentujú, obrovský rozvoj celej free from kategórie v posledných rokoch ukazuje, že tento tovar zďaleka nevyhľadávajú len ľudia so zdravotnými ťažkosťami. Aj pri rýchlom pohľade do zahraničia je pritom jasné, že na Slovensku v tejto oblasti ešte stále máme kam rásť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 75
článok
Počet záznamov: 1