Počet záznamov: 1
Marketing-Management
Názov Marketing-Management : Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien Autorské údaje Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev, Marc Oliver Opresnik Autor Kotler Philip Spoluautori Lane Keller Kevin Chernev Alexander Opresnik Marc Oliver Vydavateľské údaje München : Pearson , 2023. - 666 s. Vydanie 16. aktualisierte Auflage ISBN 978-3-86894-443-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * plán marketingový * stratégia marketingová * prieskum trhu * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * predaj priamy * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zodpovednosť spoločenská Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 927371
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 927371 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1