Počet záznamov: 1
What Affects Guest Loyalty in Southwestern Bulgaria: Some Insights for Hospitality Management
Názov What Affects Guest Loyalty in Southwestern Bulgaria: Some Insights for Hospitality Management Preklad názvu Čo ovplyvňuje lojalitu hostí v juhozápadnom Bulharsku: niekoľko postrehov pre manažment pohostinstva Autorské údaje Ivan Yonov Yonov Autor Yonov Ivan Yonov Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 18, no. 1 (2024), pp. 79-89. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá lojálnosť zákazníkov * pohostinstvo * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hotelierstvo * spokojnosť zákazníkov Anotácia Primárnym cieľom štúdie je zistiť faktory na zvýšenie spokojnosti hotelových hostí, a tým podporiť ich lojalitu. Pri skúmaní lojality hotelových hostí boli použité dve metódy, z ktorých každá bola nápomocná pri dosahovaní odlišných výsledkov. Teoretická metóda zahŕňala skúmanie vedeckej literatúry objasňujúcej vývoj a význam predmetu. Naopak, empirická metóda uľahčila získavanie údajov potrebných na analýzu, hodnotenie a zvýšenie lojality hotelových hostí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 360.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1