- Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the …
Počet záznamov: 1  

Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context

  1. Title Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context
    Parallel titleOpciones de intervención y adaptación para medir la confianza en la marca en el contexto de su dimensionalidad, con énfasis en el contexto generacional
    TranslationMožnosti intervencie a adaptácie na meranie dôvery značky v kontexte jej dimenzionality s dôrazom na generačný kontext
    Author infoMonika Krošláková, Marián Čvirik, José Manuel Guaita Martínez
    Author Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Martínez José Manuel Guaita
    Source document ESIC Market : Economics and Business Journal. Vol. 55, no. 2 (2024), pp. 1-19. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867
    DOI 10.7200/esicm.55.328
    NoteI-24-105-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords dôvera * značky * modely * manažment značky * stratégia obchodná * stratégia marketingová * meranie
    AnnotationRozbor modelu vnímania dôvery u vybranej značky (Subway) pomocou upraveného nástroja "Vnímaná dôvera k značke" a skúmanie rozdielu v generačnom vnímaní dôvery v skúmanú značku.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00370-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.