Počet záznamov: 1
Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context
Title Intervention and Adaptation Options for Measuring Brand Trust in the Context of Its Dimensionality with an Emphasis on the Generational Context Parallel title Opciones de intervención y adaptación para medir la confianza en la marca en el contexto de su dimensionalidad, con énfasis en el contexto generacional Translation Možnosti intervencie a adaptácie na meranie dôvery značky v kontexte jej dimenzionality s dôrazom na generačný kontext Author info Monika Krošláková, Marián Čvirik, José Manuel Guaita Martínez Author Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Martínez José Manuel Guaita Source document ESIC Market : Economics and Business Journal. Vol. 55, no. 2 (2024), pp. 1-19. - Madrid : Escuela Superior Gestion Comercial & Marketing. ISSN 0212-1867 DOI 10.7200/esicm.55.328 Note I-24-105-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Spain Keywords dôvera * značky * modely * manažment značky * stratégia obchodná * stratégia marketingová * meranie Annotation Rozbor modelu vnímania dôvery u vybranej značky (Subway) pomocou upraveného nástroja "Vnímaná dôvera k značke" a skúmanie rozdielu v generačnom vnímaní dôvery v skúmanú značku. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00370-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB publicly available článok
Počet záznamov: 1