Počet záznamov: 1
Application of Cooperative Learning in Teaching Foreign Languages for Professional Purposes
SYS 0308366 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250505081254.2 017 70
$a 10.5817/CASALC2024-2-3 $2 DOI 035 $a 1356997 $2 CREPC2 100 $a 20250430d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Application of Cooperative Learning in Teaching Foreign Languages for Professional Purposes $f Milena Helmová 330 $a Cieľom tejto výskumnej práce bolo preskúmať povedomie študentov o metódach kooperatívneho učenia a ich aplikácii na vysokých školách (HEI). Úvodná časť práce obsahuje stručný prehľad histórie kooperatívneho učenia a vysvetlenie základných pojmov. Empirický výskum sa zameral na zber údajov o dôležitosti a prínosoch uplatňovania kooperatívnych metód vo výučbe, ako aj na vnímanie rozdielov medzi tradičnou výučbou a kooperatívnym učením študentmi. Boli formulované dve hypotézy: prvá o povedomí študentov o inovatívnych metódach výučby bola potvrdená; druhá o prínosoch metód kooperatívneho učenia pre budúcu kariéru študentov bola potvrdená len čiastočne. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0290661 $1 011 $a 1804-9435 $1 011 $a 2694-9288 $1 200 1 $a Casalc Review $e [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách] $v Roč. 14, č. 2 (2024), s. 59-78 $1 210 $a Brno $c Centrum jazykového vzdělávání MU 541 1-
$a Aplikácia kooperatívneho učenia pri výučbe cudzích jazykov na profesionálne účely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002700 $a kariéra 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029427 $a Helmová $b Milena $p EUBFAJKIK $4 070 $9 100 $f 1954- $T Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250430 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1