Počet záznamov: 1
Einführung in das Marketing
Názov Einführung in das Marketing : Begriff Marketing. Marktforschung, Marketingforschung. Marketinginstrumente. Direct Marketing. New Marketing. Zukünftiges Marketing Autorské údaje Heinz Dallmer, Helmut Kuhnle, Jürgen Witt Autor Dallmer Heinz Spoluautori Kuhnle Helmut Witt Jürgen Vydavateľské údaje Wiesbaden : Gabler , 1991. - 143 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-409-13972-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum trhu * zákazníci * trh * politika výrobná * politika cenová * distribúcia * práca s verejnosťou * nástroje ekonomické * nástroje mimoekonomické Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 669787, 669794
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 669787 SEK Sklad knižničného fondu voľný 669794 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1