Počet záznamov: 1
Marketingová strategie podniku
Názov Marketingová strategie podniku Autorské údaje Jan Tomek a kol. Autor Tomek Jan Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 1992. - 179 s. Vydanie 1. vyd. ISBN 80-85603-03-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * dopyt * modely matematické * modely dopytu * výskum trhu * odbyt * veľkoobchod * maloobchod * logistika * stratégia podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 3, prezenčne 0 Signatúra 679927-679929
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 679927 SEK Sklad knižničného fondu voľný 679928 SEK Sklad knižničného fondu voľný 679929 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1