Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : Principles and Strategy
    Autorské údajeHenry Assael
    Autor Assael Henry
    Vydavateľské údajeChicago : Dryden Press , 1990. - 739 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-03-032377-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia podniková * spotrebitelia * správanie * prieskum trhu * plánovanie * vývoj výrobku * výrobky * služby * distribúcia * maloobchod * veľkoobchod * marketing mix * predaj * tvorba cien * kontroling * plánovanie strategické * kontrola
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra689624

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    689624SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.