Počet záznamov: 1  

Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle

  1. Názov Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle
    Autorské údajeHarald Hruschka, Martin Natter
    Autor Hruschka Harald
    Spoluautori Natter Martin
    Vydavateľské údajeWien : Institut für Höhere Studien , 1992. - 34 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Forschungsbericht , No. 293
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá analýza trhu * modely ekonomicko-matematické * marketing * funkcie regresné * modely regresné * klasifikácia * regresia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra703922

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    703922SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.