Počet záznamov: 1  

Qualitätsservice

  1. Názov Qualitätsservice : Was Ihre Kunden erwarten-was Sie leisten müssen
    Autorské údajeValarie A. Zeithaml, A. Parasuraman, Leonard L. Berry, [Z angl. prel.] Hartmut J.H. Rastalsky
    Autor Zeithaml Valarie A.
    Spoluautori Parasuraman A.
    Berry Leonard L.
    Ďalší autori Rastalsky Hartmut J.H. (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeFrankfurt am Main, New York : Campus , 1992. - 240 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-593-34464-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * servis * kvalita * zákazníci * výskum * modely
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra716881, 716882

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    716881SEKSklad knižničného fonduvoľný
    716882SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.