Počet záznamov: 1  

Der Wert von Markennamen in der Konsumgüter-Industrie

  1. Názov Der Wert von Markennamen in der Konsumgüter-Industrie : Eine Anwendung des hedonischen Preisansatzes auf die Surfboard-Industrie
    Autorské údajeAndreas Gröhn
    Autor Gröhn Andreas
    Vydavateľské údajeKiel : Institut für Weltwirtschaft , 1996. - 32 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Kieler Arbeitspapiere , Nr. 768
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá tovar spotrebný * tovar značkový * značky výrobné * hodnota tovaru * ceny * meno obchodné * priemysel spotrebný * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra731749

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    731749SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.