Počet záznamov: 1
Introduction to marketing management
Názov Introduction to marketing management : text and cases Autorské údaje James D. Scott, Martin R. Warshaw, James R. Taylor Autor Scott James D. Spoluautori Warshaw Martin R. Taylor James R. Vydavateľské údaje Homewood : RICHARD D. IRWIN, INC. , 1985. - 818 s. Vydanie 5. ed. Edícia The Irwin series in marketing ISBN 0-256-03236-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania us Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * produkty * rozhodovanie manažérske * distribúcia * ceny * trh Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 749955
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 749955 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1