Počet záznamov: 1
Imidž v teórii a praxi
Názov Imidž v teórii a praxi Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2000. - 128 s. ISBN 80-225-1252-4 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * teória a prax * marketing * identita podniková * sortiment tovaru * ponuka * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová * spotrebitelia * výskum podnikový Báza dát KNIHY Počet ex. 21, z toho voľných 19, prezenčne 2 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY (4) - KNIHY Signatúra 765493-765506, 765508-765512, 840861, 840862
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 765493 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 765494 SEK Sklad knižničného fondu voľný 765495 SEK Sklad knižničného fondu voľný 765496 SEK Učebnicový fond voľný 765497 SEK Učebnicový fond voľný 765498 SEK Učebnicový fond voľný 765499 SEK Učebnicový fond voľný 765500 SEK Učebnicový fond voľný 765501 SEK Učebnicový fond voľný 765502 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 765503 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765504 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765505 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765506 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765508 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765509 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765510 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765511 SEK Pobočka SEK Košice voľný 765512 SEK Učebnicový fond voľný 840861 SEK Pobočka SEK Košice voľný 840862 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1