Počet záznamov: 1  

Marketingové aplikácie

  1. KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - ČIMO, Jozef - DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - PROČKOVÁ, Adriana - RAJT, Štefan - ŠTENSOVÁ, Antónia - TKÁČIKOVÁ, Jarmila - TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 309 s. ISBN 80-225-1250-8
    Ohlasy:
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.