Počet záznamov: 1
Veľtrhy a ich marketingové funkcie
Názov Veľtrhy a ich marketingové funkcie : úspešná prezentácia firmy na veľtrhu Autorské údaje Marek Baluška Autor Baluška Marek Vydavateľské údaje Nitra : Stredisko prípravy katalógov a tlače , 2001. - 163 s. ISBN 80-967796-3-X Druh dokumentu príručky praktické Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá veľtrhy * marketing * firmy * adresáre * marketing mix * výstavy * rozpočty * organizácia * reklama * propagácia * infraštruktúra * spolupráca podnikov * spolupráca cezhraničná * údaje štatistické * informácie * porovnanie medzinárodné * Európa * Ázia * Afrika * Austrália * SVE * Slovensko * Česko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 776503
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 776503 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1