Počet záznamov: 1  

Integrated marketing communications

  1. Názov Integrated marketing communications : the holistic approach
    Autorské údajeTony Yeshin
    Autor Yeshin Tony
    Vydavateľské údajeOxford : Butterworth-Heinemann , 1998. - 354 s.
    Edícia Marketing
    ISBN0-7506-1923-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * trh * produkty * stratégia obchodná * integrácia * marketing mix * reklama * médiá * plánovanie * podpora predaja * sponzorovanie * korporácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra777928, 910660

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    777928SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    910660SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.