Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Ekonóm , 2002. - 172 s.
    ISBN80-225-1638-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systémy informačné * rozhodovanie * zdroje informácií * obchod * siete počítačové * báza dát * využitie počítačov * technológie informačné * informácie * identifikácia automatická * maloobchod * veľkoobchod * internet * obchod elektronický
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra783178-783180

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    783178SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    783179SEKSklad knižničného fonduvoľný
    783180SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.