Počet záznamov: 1
Proč poutavá reklama
Názov Proč poutavá reklama : Mistrovský list Autorské údaje C. Čejpa Autor Čejpa C. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 25-28 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * zákazníci * psychológia trhu Anotácia Dve zložky úspešnej reklamy - pútavosť a podnecovanie záujmu o kúpu tovaru. Pôsobenie reklamy na zákazníka. Vytváranie dobrých reklamných sloganov propagujúcich výrobky či služby. Využívanie poznatkov psychológie trhu. Predávanie formou kladenia otázok pri predaji. Otázky na zisťovanie potreby zákazníka. Technika kladenia otázok. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1