Počet záznamov: 1
Čím presvedčiť zákazníka
SYS r014398 LBL ^^^^^naa^^2200325^^^450^ 005 20221213123341.8 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Čím presvedčiť zákazníka $e Komunikácia so zákazníkom stojí firmu nemalé peniaze $f J. Caban, M. Slinčáková 330 $a Komunikácia firmy so zákazníkmi prostredníctvom voľnej publicity, reklamy, podpory predaja (sales promotion), osobného či personalizovaného predaja (poštou a telemarketingom) a výstavami. 463 -1
$1 200 1 $a Trend $v Roč. 3, č. 35 (1993), s. 13 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a prostriedky masovokomunikačné $9 eu_un_auth*h0005161 610 1-
$a korešpondencia $9 eu_un_auth*h0002924 610 1-
$a mailing $9 eu_un_auth*h0003148 610 1-
$a predaj $9 eu_un_auth*h0004797 610 1-
$a pošty $9 eu_un_auth*h0004562 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Caban $b J. $3 eu_un_auth*p0015744 $4 070 701 -1
$a Slinčáková $b M. $3 eu_un_auth*p0008172 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1