Počet záznamov: 1
Bankový marketing. 1
Názov Bankový marketing. 1 : Banka pro každého Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 29-30 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá bankovníctvo * banky * 1970-1994 * Severná Amerika * služby finančné * ústavy finančné * elektronizácia Anotácia Zmeny v oblasti bankovníctva od počiatku 70. rokov. Zmeny v spôsobe organizácie bankových služieb. Zmeny organizácie služieb smerom k zákazníkovi. Poskytovanie informácií, poradenstvo. Od počiatku 80. rokov nástup elektronizácie, poskytovanie elektronických služieb. Ďalšie zmeny v bankovníctve v súvislosti so vstupom veľkých maklérskych firiem zavádzanie novej služby - investičné sporenie. Postup logistickej prípravy, logistické útvary vo finančných inštitúciách. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1