Počet záznamov: 1  

Rozvoj služieb PR brzdí nerozvinutý trh

  1. Názov Rozvoj služieb PR brzdí nerozvinutý trh : Trend rozvoja public relations na Slovensku
    Autorské údajeIvan Žáry
    Autor Žáry Ivan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 41 (1994)
    Reklama. s. 26
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá reklama * Slovensko * komunikácia * organizácie neziskové * Asociácia public relations SR * práca s verejnosťou
    AnotáciaVzťah reklamy a public relations, závislosť úspechu činnosti tzv. tretieho sektora - dobročinné spoločnosti, alternatívne školstvo, náboženské spoločnosti atď. od komunikácie organizácií s ich okolím. Public relations ako šedá eminencia. Asociácia public relations Slovenskej republiky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.