Počet záznamov: 1
Marketing informačných služieb
Názov Marketing informačných služieb Autorské údaje Milica Lesáková Autor Lesáková Milica Zdrojový dokument Psychologie v ekonomické praxi. Roč. 30, č. 3-4 (1995), s. 161-164 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * služby informačné * informácie * komunikácia * knižnice * banky * Slovenská poľnohospodárska banka, a.s. Bratislava Anotácia Faktory podmieňujúce úspešnosť predaja informačnej služby: 1. Kompetentnosť, profesionalita; 2. Komunikácia so zákazníkom; 3. Prístupnosť a dosažiteľnosť informačných zdrojov; 4. Povesť predajcu služby; 5. Primeraná cena; 6. Zdvorilosť, dôveryhodnosť, spoľahlivosť, pohotovosť; 7. Prostredie. Perspektívne marketingové riadenie knižnice banky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1