Počet záznamov: 1
Firma v stratégii banky
Názov Firma v stratégii banky Preklad názvu Banking Strategy vis-a-vis Corporate Customers Autorské údaje V. Valach Autor Valach V. Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 4, č. 10 (Október 1996), s. 2-5,33-36. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1996. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * zákazníci * firmy * podnik * stratégia podniková * transformácia * Slovensko Anotácia Dôležitým prvkom v celkovej stratégii bánk je vzťah ku klientom a firmám. Sledovanie tendencií vo vývoji podnikateľskej sféry vo svete aj v podmienkach transformačného procesu ekonomiky SR. Prehľad ukazovateľov a techník diagnostikovania "zdravia" podnikov: diagnóza podniku, goodwill, bilancia, koeficient, reprodukčná schopnosť podniku, špekulácia. Niektoré adaptačné opatrenia na úrovni podniku. Adaptácia podnikovej sféry na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1