Počet záznamov: 1
Výskumné metódy BBDO slúžia na pozicionovanie značiek
Názov Výskumné metódy BBDO slúžia na pozicionovanie značiek Autorské údaje B. Žiačiková Autor Žiačiková B. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 40 (2. októbra 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * agentúry * BBDO * značky výrobné * imidž * výskum trhu * spotrebitelia * výrobky nové Anotácia Práca siete reklamných agentúr BBDO. Výskumné metódy siete. Spracúvanie výskumov imidžu značiek. Sondy do predstáv spotrebiteľov. Zavádzanie nových produktov a vytváranie nových značiek. Kombinácia výskumných metód. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 21-40
článok
Počet záznamov: 1