Počet záznamov: 1  

Výskumné metódy BBDO slúžia na pozicionovanie značiek

  1. Názov Výskumné metódy BBDO slúžia na pozicionovanie značiek
    Autorské údajeB. Žiačiková
    Autor Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 40 (2. októbra 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * agentúry * BBDO * značky výrobné * imidž * výskum trhu * spotrebitelia * výrobky nové
    AnotáciaPráca siete reklamných agentúr BBDO. Výskumné metódy siete. Spracúvanie výskumov imidžu značiek. Sondy do predstáv spotrebiteľov. Zavádzanie nových produktov a vytváranie nových značiek. Kombinácia výskumných metód.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.