Počet záznamov: 1
Marketing a požiadavky na kvalitu služieb
Názov Marketing a požiadavky na kvalitu služieb Autorské údaje Marta Karkalíková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 617-624. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * služby * kvalita * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Uplatňovanie marketingu v oblasti služieb. Kvalita služieb: 1. požiadavky spotrebiteľa na kvalitu služieb, 2. požiadavky na kvalitu služieb z pohľadu konkurencie, 3. požiadavky na kvalitu služieb zo strany poskytovateľa služieb. Hodnotenie kvality služieb pomocou objektívnych a subjektívnych kritérií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1