Počet záznamov: 1
Manažment v marketingových činnostiach
Názov Manažment v marketingových činnostiach : Dôležitá úloha komunikácie Autorské údaje R. Hölz Autor Hölz R. Zdrojový dokument Slovenský profit. Roč. 2, č. 45 (1994) Profit Extra. s. 22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažéri * marketing * vedenie * riadenie * komunikácia Anotácia Význam znalostí princípov manažmentu v aplikácii marketingových činností v trhovom hospodárstve. Povolanie manažéra, ktorý využívaním prostriedkov efektívnej komunikácie a funkcií plánovania a riadenia, vedenia ľudí má na trhu zabezpečiť spoločenský charakter práce. Obsah jednotlivých funkcií manažmentu - manažérske plánovanie, manažérska organizácia, manažérske riadenie, vedenie ľudí. Popis komunikačného kanála. Popis komunikačných prostriedkov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1