Počet záznamov: 1
Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska
Názov Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska Autorské údaje J. Sivák Autor Sivák J. Zdrojový dokument Daňový a účtovný poradca podnikateľa. Č. 1-2 (1997), s. 185-197. - : Informačné centrum podnikateľov Žilina, 1997. ISSN 1335-0897 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá výdavky * reklama * propagácia * dane z príjmov * dane Anotácia Výdavky na reklamné účely. Z hľadiska dane z príjmov sa môžu vyčleniť dva základné druhy výdavkov na reklamu: 1. Výdavky na reklamu vynaložené na dosiahnutie, zabezpečenie a udržanie zdaniteľných príjmov, ktoré sa pre zistenie základu dane z príjmov odpočítajú v plnom rozsahu. 2. Výdavky na reklamu, ktoré sú nákladom pre účely výpočtu dane z príjmov v obmedzenej výške. Výdavky na reprezentáciu. Poskytnuté dary ako odpočítateľná položka od základu dane z príjmov. Príklady. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-9
článok
Počet záznamov: 1