Počet záznamov: 1  

Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska

  1. Názov Výdavky na reklamu, propagáciu a reprezentáciu z daňového hľadiska
    Autorské údajeJ. Sivák
    Autor Sivák J.
    Zdrojový dokument Daňový a účtovný poradca podnikateľa. Č. 1-2 (1997), s. 185-197. - : Informačné centrum podnikateľov Žilina, 1997. ISSN 1335-0897
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá výdavky * reklama * propagácia * dane z príjmov * dane
    AnotáciaVýdavky na reklamné účely. Z hľadiska dane z príjmov sa môžu vyčleniť dva základné druhy výdavkov na reklamu: 1. Výdavky na reklamu vynaložené na dosiahnutie, zabezpečenie a udržanie zdaniteľných príjmov, ktoré sa pre zistenie základu dane z príjmov odpočítajú v plnom rozsahu. 2. Výdavky na reklamu, ktoré sú nákladom pre účely výpočtu dane z príjmov v obmedzenej výške. Výdavky na reprezentáciu. Poskytnuté dary ako odpočítateľná položka od základu dane z príjmov. Príklady.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-9

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.