Počet záznamov: 1
Rozhovor: Reklama je barometrem trhu
Názov Rozhovor: Reklama je barometrem trhu Autorské údaje J. Mikeš, K. Jžzová Autor Mikeš J. Spoluautori Jžzová K. Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 8, č. 1 (1997), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá Česko * 1997 * marketing * reklama * propagácia * komunikácia Anotácia Viceprezident Asociácie reklamných agentúr (ARA) a člen výkonného výboru pre reklamu Ing. Mikeš o súčasnej reklamnej situácii v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-4
článok
Počet záznamov: 1