Počet záznamov: 1  

Úloha dôvery v obchodných vzťahoch

  1. Názov Úloha dôvery v obchodných vzťahoch
    Autorské údajeŠtefan Morár
    Autor Morár Štefan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1997), s. 14-15. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá rokovania obchodné * obchod * kontrakty
    AnotáciaZískavanie dôvery obchodných partnerov. Vplyv postojov na úspešné uzavretie obchodného kontraktu. Informácie ako motivačný predpoklad zmeny správania sa obchodných partnerov. Účinky stratégií rokovania pri získavaní novej objednávky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.