Počet záznamov: 1  

Tretí sektor je súčasťou trhu

  1. Názov Tretí sektor je súčasťou trhu
    Autorské údajeM. Rážová
    Autor Rážová M.
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1997), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * sektor terciárny * Slovensko * Liga proti rakovine * sponzorovanie * Ogilvy and Mather * agentúry * vzdelávanie
    AnotáciaMarketingová komunikácia v treťom sektore. Marketing Ligy proti rakovine. Kampaň Ligy proti rakovine. Odlíšenie produktu prostredníctvom charity. Sponzoring charitatívnych organizácii agentúrou Ogilvy & Mather. Sponzoring vzdelávania. Legislatívne obmedzenie pre slovenské firmy zúčastňujúce sa na sponzoringu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.