Počet záznamov: 1  

Colondář aneb Jak prodat Colon

  1. Názov Colondář aneb Jak prodat Colon
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 25. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podpora predaja * prostriedky čistiace * prieskum trhu * prieskum spotrebiteľský * tovar drogeristický * Česko * Colon * Jar
    AnotáciaAktivity podpory predaja pracieho prášku Colon. Ciele trade promotion. Otázky ankety zameranej na obchody predávajúce pracie prášky. Zámer spotrebiteľskej súťaže. Cieľová skupina pre nákup čistiacich prostriedkov a pracích práškov. Výsledky prieskumov "Kto kupuje najčastejšie výrobky so značkou Colon? (v porovnaní s Jarom)." Súhlas s výrokom "Kvalita je viac ako kvantita".
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-2


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.